Sidor

torsdag 19 juli 2012

Hallå hallå

Semester blandas med jobb och jag har varit superupptagen med allt känns det som. "Men hur lång tid tar det att skriva ett litet blogginlägg" tänker ni. Ingen tid alls egentligen, men jag vill inte bara skriva vilket skit som helst. Jag vill skriva om något som möjligtvis skulle kunna vara av intresse och att jag har jobbat på Ica 6-16 idag tror jag att ni skiter blankt i, sådär för har jag inte bloggat. Men nu gör jag det. 

För cirkus 2 månader sedan så flyttade jag hem från London. 

LONDON.
Har inte riktigt släppt att London inte här hemma längre och tänker jag på det börjar jag nästan gråta så jag försöker att inte klura på det för intensivt. Jag hade megaångest när jag skulle flytta hem och megaångest den första månader i Sverige också. Plötsligt var man tillbaka till känslan man hade efter studenten. "Shit vad gör jag nu" känslan. Ingen plattform att bygga på ingenting...
Men så kommer det som en liten gåva uppifrån och allting vänder. Jag har en plan. En tanke. En framtid. Jag kanske snart står där igen med ångest och tänker shit vad gör jag nu, men, det tar jag då. 
Vad är det som hänt då undrar ni. Hm, jo det är väl helt enkelt så att ni kommer få reda på det allt eftersom, för än är inga kontrakt påskrivna, men jag har i alla fall blivit erbjuden ett heltidsjobb som jag antagligen kommer ha ett år framöver. Men innan det ska jag plugga på bibelskola ett år på Götabro Folkhögskola. 
That´s all for now... 
Stay Tuned. 



1 kommentar:

  1. Vad kul för dig! :D
    Och du, jag saknar dig!
    Och du är snygg!

    PUSSS!!!!! <3

    SvaraRadera