Sidor

lördag 23 juni 2012

Morgon

Sitter i bilen på väg till jobbet. Tagga rå.....!

fredag 22 juni 2012

Glad midsommar

Hoppas ni alla har en toppen midsommar!! Och vet ni vad!? Det regnar inte ;)

torsdag 21 juni 2012

Dagen före midsommar

Min familj är galen i midsommar, har alltid varit kommer alltid va! Asmycket gäster och mat nommnomnn..

Just nu sitter jag med mamma, bror, kusin och Bella i bilen på väg till stugan för att förbereda. Taggar så galet mycket!💋

Brev från mina barn...

Idag kom ett brev från England. Massor av urklippta söta saker en bit choklad och russin. Fint ska det va! Phoebe hade pussat på hela brevet också. Nu saknar jag dom så jag går sönder lite...

Godmorgon solstrålar!

Vaknar av en mamma som springer in till mig och Maja. "ni måste gå upp en fönsterputtsare är här!!!!" så vi kravlade oss i alla fall upp ur sängen och nu sitter vi och äter frukost i solen.
Idag blir annars en smått hysterisk dag med förberedelser inför midsommar! Ser jag dock sjukt mycket fram emot!

onsdag 20 juni 2012

Tillbaka!

Nu är min semester slut och jag är fett mycket på G när det kommer till att fixa och trixa med bloggen igen! Taggar till tusen. Har så mycket jag vill visa och skriva om så jag tror jag håller på att spricka!!!! Men nu är som sagt mina tysta dagar och semester över. Nu blir det blogg för 150% och jag firar in den nya starten med en ny design.
Min fina kusin Maja har tagit alla bilderna och är sjukt duktig för att bara vara 13 år gammal. 


Så ses imorgon när jag börjar blogga på riktigt. Sov gott!

söndag 3 juni 2012

Snart har jag landat!

Snart ska jag dra igång bloggen på riktigt igen. Börjar kunna hantera Sverige nu och inser att det är här jag ska va nu!! Har gått ner 3 kg sen jag kom hem och mår allmänt bra så så fort jag har gjort om bloggen får ni läsa om ett nytt kapitel och satusnova i mitt liv!