Sidor

söndag 12 augusti 2012

Klumpig fjäril i magen

Jag har en askonstig känsla i min mage idag. Det är lite som fjärilar och jag känner mig lycklig samtidigt som jag har en stor klump i magen och vill gråta lite grann. Hur är detta möjligt? Mycket mystiskt om du frågar mig!
Kanske kan det bero på en hel helgs jobb blandat med utgång 2 kvällar i rad... Antagligen beror det på det helt enkelt. Har typ inte sovit något så börjar bli dags att ta tag i det snart. Men jag tycker inte så mycket om att gå och lägga sig på dagen. Då vill jag vara igång och göra vettiga saker, typ, leka hemlig agent och söka folk på internet, äta en halv burk med Keso och skriva en ny låt. Mina möjligheter är oändliga bara jag inte sover bort dem! Tänk på det nästa gång ni tar en middagslur.



Hittade en gammal bild på mamma och mostrar. Mamma är den lilla nörden i glasögon :) SÖT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar